Reklamacije, zamena i povrat

Nažalost, artikle kupljene putem online prodavnice nije moguće menjati i reklamirati u Pandora maloprodajnim objektima. Kontaktirajte naš kontakt centar  pozivom na broj telefona 0800 40 50 60 ili slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs

 

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da kontaktirate naš kontakt centar pozivom na broj telefona 0800 40 50 60 ili slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

  • Kontaktirajte naš kontakt centar pozivom na broj telefona 0800 40 50 60 ili slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs kako bi Vaš zahtev za povrat bio evidentiran.       
  • Vraćanje artikala u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, zajedno sa originalnim računom i popunjenim obrascem za odustanak, koji možete preuzeti ovde.

Artikle sa pratećom dokumentacijom potrebno je dostaviti na sledeću adresu:

Pandora

Bulevar Kralja Aleksandra 48

11000 Beograd

  • Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku prijema proizvoda.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da kontaktirate naš Kontakt centar pozivom na broj telefona 0800 40 50 60 ili slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od prijema pošiljke kontaktirate naš kontakt centar.

Ako se na kupljenom proizvodu pojave nedostaci, pravo na reklamaciju je dve godine od datuma sa računa.

Potrebno je popuniti reklamacijski obrazac i kontaktirati kontakt centar kako bi Vaš zahtev bio evidentiran.

U roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovorićemo na uloženu reklamaciju i bićete obavešteni o daljem postupanju.

Da, artikal koji Vam iz bilo kog razloga ne odgovara možete da zamenite u roku od 14 dana od kupovine. Detaljnije uputstvo za povrat artikala možete da pročitate ovde