Zaposlenje


POSTANITE DEO NAŠEG TIMA
PANDORA je osnovana 1982. godine na osnovu jednostavne ideje: slaviti žene nudeći im priliku za lično izražavanje kroz naš univerzum visokokvalitetnog i savremenog nakita po pristupačnim cenama. Danas je PANDORA postala jedan od najvećih svetskih brendova nakita, prisutna u više od 100 zemalja na šest kontinenata. PANDORA dizajnira, proizvodi i prodaje ručno završen i savremen nakit od visoko kvalitetnih materijala po pristupačnim cenama.
SF1 Group, u okviru koje posluje i Clips DK doo, je ekskluzivni zastupnik i distributer brenda nakita PANDORA na tržištu Srbije, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Moldavije, Albanije.
Pandora brend u Srbiji je popularan izbor za obeležavanje specijalnog trenutka. Uz 17 maloprodajnih radnji u Beogradu, Novom Sadu i Nišu na najpopularnijim lokacijama, Pandora je razvila jaku povezanost sa ljubiteljima nakita. Pandora je brend koji brine o svojim zaposlenima tako što pomaže u razumevanju ciljne grupe, ali i u razvijanju ličnih veština kako bi se ostvario željeni rezultat.
Usled proširenja obima posla, tražimo saradnika koji će predstavljati Pandora brend u skladu sa svetskim standardima na pozicijama:
Ključne odgovornosti:
- Realizacija postavljenih prodajnih ciljeva i KPI-eva za maloprodajni objekat
- Unapređenje rezultata poslovanja kroz kontrolu, organizaciju i koordinaciju poslovnih aktivnosti u maloprodajnom objektu
- Upravljanje prodajnim timom i kontinuirano podizanje standarda operativnog izvršenja u cilju povećanja prodaje i profitabilnost
- Implementacija vizuelnog identiteta brenda, kampanja i VM (visual merchandising) standarda
- Neposredna prodaja, pakovanje i naplata
- Izrada analiza i izveštavanje u skladu sa zahtevima kompanije
- Vođenje računa o ulaznim kalkulacijama i ažurnosti celokupne dokumentacije maloprodajnog objekta
- Sprovođenje obuke prodajnom timu (on boarding, veštine prodaje, poznavanje proizvoda, VM, politike i procedura kompanije)
- Praćenje performansi prodajnog tima, davanje smernica i preduzimanje korektivnih mera po potrebi
- Praćenje kretanja na tržištu, potreba i navika kupaca u cilju poboljšanja prodaje
- Razvijanje produktivnog radnog okruženje i negovanje saradnje sa ostalim sektorima kompanije
Poželjne veštine i iskustvo:
- Minimum srednje stručno obrazovanje
- Iskustvo na sličnim ili istim poslovima
- Razvijene veštine prodaje i orijentisanost ka kupcima
- Usmerenost ka ostvarivanju prodajnih ciljeva
- Izražene komunikacijske veštine i upravljanje ljudima
- Izražena inicijativa i proaktivan pristup u radu
- Tačnost i etika u radu
- Razvijene sposobnosti efikasnog planiranja i organizacije
- Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office paket)
- Aktivno poznavanje i korišćenje engleskog jezika
Zaposlenima nudimo:
- Profesionalnu obuku po najvišim standardima Pandora brenda
- Usavršavanje u oblastima prodaje i dekoracije i mogućnost profesionalnog razvoja
- Rad u prijatnom radnom okruženju sa profesionalnim i motivisanim timom
- Fiksnu zaradu sa mogućnošću ostvarivanja bonusa za ostvarene mesečne ciljeve
- Dodatni slobodan dan za rođendan
Ključne odgovornosti:
- Direktna saradnja i svakodnevna komunikacija sa VP partnerima, spuštanje planova i aktivnosti u vezi sa kampanjama i novim kolekcijama brenda
- Koordinacija i učestvovanje u procesu otvaranju novih prodajnih mesta
- Učestvovanje u procesu Forcast-a i komunikacija sa principalom
- Prikupljanje, obrada i analiza podataka za potrebe mesečnog izveštavanja o prodajnim rezultatima VP partnera
- Učestvovanje u izradi plana prodaje i nabavke za sve grupe artikala na osnovu analize prodajnih podataka, stanja lagera i dobijenih inputa od VP partnera
- Komunikacijama sa principalom o dostupnosti količina za redovne i nabavke novih kolekcija
- Izrada porudžbina i provera plana isporuke na nedeljnom/mesečnom nivou
- Pružanje podrške u procesu budžetiranja
- Odgovoran za vođenje, ispravnost i kontrolu komercijalnih i finansijskih dokumenata VP poslovanja
- Po potrebi obilazak VP partnera
Profesionalne kvalifikacije i iskustvo
- Visoko obrazovanje organizacione/poslovne/tehničke/matematičke orijentacije
- Neophodno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima (prednost imaju kandidati koji su radili sa brendovima)
- Napredno poznavanje Excel-a (iskustvo u samostalnom kreiranju izveštaja u Excel-u, korišćenje i kombinovanje različitih formula, povezivanje više Excel baza)
- Napredno korišćenje MS Office paketa
- Napredno znanje engleskog jezika
Profil kandidata
- Snažna radna etika sa pozitivnim „can-do“ stavom
- Izražena analitičnost i razvijene organizacione sposobnosti
- Visok stepen sistematičnosti, tačnosti, preciznosti i odgovornosti
- Izražena proaktivnost, posvećenost i samostalnost u radu
- Dobro razvijene prezentacione veštine
- Fleksibilnost i prilagodljivost svakodnevnim izazovima
Zaposlenima nudimo:
- Prilika za rad u dinamičnom okruženju sa izuzetnim timom ljudi
- Profesionalni razvoj i usavršavanje
- Mogućnosti stalnog zaposlenja
Ključne odgovornosti:
- Samostalno kreiranje izveštaja i analiza u Excel-u korišćenjem različitih formula i Excel baza, na osnovu zahteva menadžmenta
- Izrada i analiza dnevnih/nedeljnih/mesečnih izveštaja po kategorijama/grupama artikala
- Obrada i analiza podataka i redovno izveštavanje o prodajnim rezultatima
- Analitičko praćenje i analiza dinamike prodajnih procesa i ostvarenih rezultata po svim relevantnim parametrima prodaje
- Praćenje efekata promotivnih aktivnosti, izrada izveštaja i analiza njihovog uticaja na prodaju
- Učestvovanje u izradi plana prodaje i nabavke za sve grupe artikala, kao i kontinuirano praćenje i sprovođenje revizije planova
- Komunikacija sa drugim tržištima i planiranje porudžbina na osnovu dobijenih inputa
- Komunikacijama sa principalom o dostupnosti količina za poručivanje
- Plasiranje porudžbina i provera plana isporuke na nedeljnom/mesečnom nivou
- Odgovornost za održavanje zaliha na optimalnom nivou
- Stalna kontrola i odgovornost za pravovremeno izveštavanje o stanju zaliha i asortimana u svim objektima na različitim tržištima
- Praćenje finansijskog stanja zaliha, kao i finansijske vrednosti novih nabavki
Profesionalne kvalifikacije i iskustvo:
- Visoko obrazovanje organizacione/poslovne/tehničke/matematičke orijentacije
- Minimum 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima (prednost imaju kandidati koji su radili sa brendovima)
- Napredno poznavanje Excel-a (iskustvo u samostalnom kreiranju izveštaja u Excel-u, korišćenje i kombinovanje različitih formula, povezivanje više Excel baza)
- Napredno korišćenje MS Office paketa
- Napredno znanje engleskog jezika
Profil kandidata:
- Snažna radna etika sa pozitivnim „can-do“ stavom
- Izražena analitičnost i razvijene organizacione sposobnosti
- Visok stepen sistematičnosti, tačnosti, preciznosti i odgovornosti
- Izražena proaktivnost, posvećenost i samostalnost u radu
- Dobro razvijene prezentacione veštine
- Fleksibilnost i prilagodljivost svakodnevnim izazovima
Ukoliko ste zainteresovani za ovu poziciju prijavite se i pošaljite Vaš CV. Unapred se zahvaljujemo svim kandidatima koji su pokazali interesovanje za rad u našoj kompaniji, ali će biti kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor selekcije.
Naši zaposleni ostvaruju brojne pogodnosti!

Stabilan
posao

Sigurna plata
i mogući bonusi

Rad u prijatnom
okruženju

Mogućnost
stalnog zaposlenja
i napredovanja

Pridružite se PANDORA svetu nakita
Ukoliko volite da radite u dinamičnom okruženju i prepoznali ste sebe u opisu ovog konkursa voleli bismo da vas upoznamo.
Pozivamo vas da ispunite dole navedenu kontakt formu i pošaljete nam svoju radnu biografiju.
Kontaktiraćemo sve kandidate za koje budemo zaključili da bi uživali u radu sa nama.
Srećno!