Zaposlenje

POSTANITE DEO NAŠEG TIMA

PANDORA je osnovana 1982. godine na osnovu jednostavne ideje: slaviti žene nudeći im priliku za lično izražavanje kroz naš univerzum visokokvalitetnog i savremenog nakita po pristupačnim cenama. Danas je PANDORA postala jedan od najvećih svetskih brendova nakita, prisutna u više od 100 zemalja na šest kontinenata. PANDORA  dizajnira, proizvodi i prodaje ručno završen i savremen nakit od visoko kvalitetnih materijala po pristupačnim cenama.

SF1 Group, u okviru koje posluje i Clips DK doo, je ekskluzivni zastupnik i distributer brenda nakita PANDORA na tržištu Srbije, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Moldavije, Albanije.

Pandora brend u Srbiji je popularan izbor za obeležavanje specijalnog trenutka. Uz 17 maloprodajnih radnji u Beogradu, Novom Sadu i Nišu na najpopularnijim lokacijama, Pandora je razvila jaku povezanost sa ljubiteljima nakita. Pandora je brend koji brine o svojim zaposlenima tako što pomaže u razumevanju ciljne grupe, ali i u razvijanju ličnih veština kako bi se ostvario željeni rezultat.

Usled proširenja obima posla, tražimo saradnika koji će predstavljati Pandora brend u skladu sa svetskim standardima na pozicijama:

Ključne odgovornosti:

  • Realizacija postavljenih prodajnih ciljeva i KPI-eva za maloprodajni objekat
  • Unapređenje rezultata poslovanja kroz kontrolu, organizaciju i koordinaciju poslovnih aktivnosti u maloprodajnom objektu
  • Upravljanje prodajnim timom i kontinuirano podizanje standarda operativnog izvršenja u cilju povećanja prodaje i profitabilnost
  • Implementacija vizuelnog identiteta brenda, kampanja i VM (visual merchandising) standarda
  • Neposredna prodaja, pakovanje i naplata
  • Izrada analiza i izveštavanje u skladu sa zahtevima kompanije
  • Vođenje računa o ulaznim kalkulacijama i ažurnosti celokupne dokumentacije maloprodajnog objekta
  • Sprovođenje obuke prodajnom timu (on boarding, veštine prodaje, poznavanje proizvoda, VM, politike i procedura kompanije)
  • Praćenje performansi prodajnog tima, davanje smernica i preduzimanje korektivnih mera po potrebi
  • Praćenje kretanja na tržištu, potreba i navika kupaca u cilju poboljšanja prodaje
  • Razvijanje produktivnog radnog okruženje i negovanje saradnje sa ostalim sektorima kompanije

Poželjne veštine i iskustvo:

  • Minimum srednje stručno obrazovanje
  • Iskustvo na sličnim ili istim poslovima
  • Razvijene veštine prodaje i orijentisanost ka kupcima
  • Usmerenost ka ostvarivanju prodajnih ciljeva
  • Izražene komunikacijske veštine i upravljanje ljudima
  • Izražena inicijativa i proaktivan pristup u radu
  • Tačnost i etika u radu
  • Razvijene sposobnosti efikasnog planiranja i organizacije
  • Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office paket)
  • Aktivno poznavanje i korišćenje engleskog jezika

Zaposlenima nudimo:

  • Profesionalnu obuku po najvišim standardima Pandora brenda
  • Usavršavanje u oblastima prodaje i dekoracije i mogućnost profesionalnog razvoja
  • Rad u prijatnom radnom okruženju sa profesionalnim i motivisanim timom
  • Fiksnu zaradu sa mogućnošću ostvarivanja bonusa za ostvarene mesečne ciljeve
  • Dodatni slobodan dan za rođendan

Ključne odgovornosti:

  • Direktna saradnja i svakodnevna komunikacija sa VP partnerima, spuštanje planova i aktivnosti u vezi sa kampanjama i novim kolekcijama brenda
  • Koordinacija i učestvovanje u procesu otvaranju novih prodajnih mesta
  • Učestvovanje u procesu Forcast-a i komunikacija sa principalom
  • Prikupljanje, obrada i analiza podataka za potrebe mesečnog izveštavanja o prodajnim rezultatima VP partnera
  • Učestvovanje u izradi plana prodaje i nabavke za sve grupe artikala na osnovu analize prodajnih podataka, stanja lagera i dobijenih inputa od VP partnera
  • Komunikacijama sa principalom o dostupnosti količina za redovne i nabavke novih kolekcija
  • Izrada porudžbina i provera plana isporuke na nedeljnom/mesečnom nivou
  • Pružanje podrške u procesu budžetiranja
  • Odgovoran za vođenje, ispravnost i kontrolu komercijalnih i finansijskih dokumenata VP poslovanja
  • Po potrebi obilazak VP partnera

Profesionalne kvalifikacije i iskustvo

  • Visoko obrazovanje organizacione/poslovne/tehničke/matematičke orijentacije
  • Neophodno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima (prednost imaju kandidati koji su radili sa brendovima)
  • Napredno poznavanje Excel-a (iskustvo u samostalnom kreiranju izveštaja u Excel-u, korišćenje i kombinovanje različitih formula, povezivanje više Excel baza)
  • Napredno korišćenje MS Office paketa
  • Napredno znanje engleskog jezika

Profil kandidata

  • Snažna radna etika sa pozitivnim „can-do“ stavom
  • Izražena analitičnost i razvijene organizacione sposobnosti
  • Visok stepen sistematičnosti, tačnosti, preciznosti i odgovornosti
  • Izražena proaktivnost, posvećenost i samostalnost u radu
  • Dobro razvijene prezentacione veštine
  • Fleksibilnost i prilagodljivost svakodnevnim izazovima

Zaposlenima nudimo:

  • Prilika za rad u dinamičnom okruženju sa izuzetnim timom ljudi
  • Profesionalni razvoj i usavršavanje
  • Mogućnosti stalnog zaposlenja

Ključne odgovornosti:

  • Samostalno kreiranje izveštaja i analiza u Excel-u korišćenjem različitih formula i Excel baza, na osnovu zahteva menadžmenta
  • Izrada i analiza dnevnih/nedeljnih/mesečnih izveštaja po kategorijama/grupama artikala
  • Obrada i analiza podataka i redovno izveštavanje o prodajnim rezultatima
  • Analitičko praćenje i analiza dinamike prodajnih procesa i ostvarenih rezultata po svim relevantnim parametrima prodaje
  • Praćenje efekata promotivnih aktivnosti, izrada izveštaja i analiza njihovog uticaja na prodaju
  • Učestvovanje u izradi plana prodaje i nabavke za sve grupe artikala, kao i kontinuirano praćenje i sprovođenje revizije planova
  • Komunikacija sa drugim tržištima i planiranje porudžbina na osnovu dobijenih inputa
  • Komunikacijama sa principalom o dostupnosti količina za poručivanje
  • Plasiranje porudžbina i provera plana isporuke na nedeljnom/mesečnom nivou
  • Odgovornost za održavanje zaliha na optimalnom nivou
  • Stalna kontrola i odgovornost za pravovremeno izveštavanje o stanju zaliha i asortimana u svim objektima na različitim tržištima
  • Praćenje finansijskog stanja zaliha, kao i finansijske vrednosti novih nabavki

Profesionalne kvalifikacije i iskustvo:

  • Visoko obrazovanje organizacione/poslovne/tehničke/matematičke orijentacije
  • Minimum 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima (prednost imaju kandidati koji su radili sa brendovima)
  • Napredno poznavanje Excel-a (iskustvo u samostalnom kreiranju izveštaja u Excel-u, korišćenje i kombinovanje različitih formula, povezivanje više Excel baza)
  • Napredno korišćenje MS Office paketa
  • Napredno znanje engleskog jezika

Profil kandidata:

  • Snažna radna etika sa pozitivnim „can-do“ stavom
  • Izražena analitičnost i razvijene organizacione sposobnosti
  • Visok stepen sistematičnosti, tačnosti, preciznosti i odgovornosti
  • Izražena proaktivnost, posvećenost i samostalnost u radu
  • Dobro razvijene prezentacione veštine
  • Fleksibilnost i prilagodljivost svakodnevnim izazovima

Ukoliko ste zainteresovani za ovu poziciju prijavite se i pošaljite Vaš CV. Unapred se zahvaljujemo svim kandidatima koji su pokazali interesovanje za rad u našoj kompaniji, ali će biti kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor selekcije.

Key responsibilities:

  • In this position, your main responsibilities will include without limitation the following:
  • Development, setting up and maintaining an online stores and corporate website;
  • Manage the yearly plan execution in cooperation with local management and eCommerce team including campaigns integration with strict deadlines, new features implementation and platform roll-out
  • Implementation of all changes in accordance with standards and deadlines for all markets;
  • Ensure compliance with legal regulations related to online sales;
  • Responsible for trends analysis and monitoring competition activities;
  • Execution and evaluation of e-business activities and online marketing plans
  • Analyse & identify trends across the online customer journey, provide insight & recommendations to drive additional traffic & sales and best user experience;
  • Monitor channel performance progress vs targets with strong focus on sales performance, behavioural funnel analysis & customer satisfaction;
  • Analysis and reporting using Google analytics tools;
  • Ensure daily management of web shop sales and providing the best user experience and optimizing the shopping path from call to action, in order to turn e-shop visitors into satisfied customers;
  • Daily monitoring of the web shop administration, which consists of inventory management, monitoring of delivery flows and customer satisfaction, order processing, as well as the return of goods;
  • Control and take necessary steps for paid / unpaid orders, refunds and package delivery;
  • Provide assistance in new projects implementation, launching e-shops for the markets in which the company develops business;
  • Keep up to date the SEO elements of Products and content pages for improved results in Search Engines;
  • Ensure all error codes displayed on digital boutiques are understandable and prevent customers from calling the CRC;
  • Provide support in the incident investigation and reporting process.

Professional Qualifications and Experience

Key qualifications for this position include, but are not limited to:

  • At least 2 years of experience in webmastering/eCommerce platforms management;
  • Experience in working with CMS;
  • Skills and knowledge needed to develop and increase traffic and sales (CMS, PPC, Email marketing, SEO, Social Media, Content creation);
  • Experience in SEO optimization a plus;
  • Knowledge of working in ERP systems will be considered as a plus (MIS2Open, Pantheon, Saop, Accent, 1C);
  • Excellent Web Analytics knowledge (Google Analytics, Search console and other digital tools);
  • Advanced knowledge of MS Office (Excel and PowerPoint);
  • Good spoken and written English communications skills.

Candidate profile

  • Strong work ethic with a positive can-do attitude
  • Ability to work proactively, independently, multitasking, good work organization, and defining priorities
  • Flexibility and adaptability to everyday challenges
  • Excellent communication skills with the ability to influence stakeholders in establishing/delivering digital agendas and metrics to achieve strategic goals

What we offer:

  • Opportunity to work with an exceptional team of people
  • Excellent environment for personal and professional development
  • Opportunities for further professional training and certification
  • Work in an international inspirational working environment

Naši zaposleni ostvaruju brojne pogodnosti!

Card image cap
Stabilan
posao
Card image cap
Sigurna plata
i mogući bonusi
Card image cap
Rad u prijatnom
okruženju
Card image cap
Mogućnost
stalnog zaposlenja
i napredovanja
Pridružite se PANDORA svetu nakita

Ukoliko volite da radite u dinamičnom okruženju i prepoznali ste sebe u opisu ovog konkursa voleli bismo da vas upoznamo.

Pozivamo vas da ispunite dole navedenu kontakt formu i pošaljete nam svoju radnu biografiju.

Kontaktiraćemo sve kandidate za koje budemo zaključili da bi uživali u radu sa nama.

Srećno!

Izaberite…

Kontakt informacije