Isporuka

Isporuka

Kupio sam artikal koji mi ne odgovara, šta je potrebno da uradim kako bih ga vratio?
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kontaktirajte nas slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs kako bi Vaš zahtev za povrat bio evidentiran. Vraćanje artikala u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, zajedno sa originalnim računom i popunjenim obrascem za odustanak, koji možete preuzeti ovde. Artikle sa pratećom dokumentacijom potrebno je dostaviti na sledeću adresu: Pandora Bulevar Kralja Aleksandra 48 11000 Beograd Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku prijema proizvoda.
Isporučen artikal je oštećen. Šta da radim?
Proverite pošiljku dok je kurir tu i nakon otvaranja kutije ukoliko ustanovite da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili je oštećena, molimo Vas da kontaktirate nas slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs. Ukoliko se odlučite da nas kontaktirate putem e-mail-a, prosledite nam sledeće podatke kako bismo izvršili detaljnu proveru: -sliku transportnog pakovanja -sliku artikla -sliku računa
Isporučen mi je pogrešan artikal/moja pošiljka je nepotpuna, šta da radim?

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da kontaktirate nas slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.rs.

Poručio sam artikal koji mi ne odgovara, da li mogu da ga zamenim za drugi artikal?
Ukoliko ste poručili proizvod koji Vam ne odgovara, ne sviđa Vam se ili ste pogrešili veličinu, možete da ga zamenite u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Potrebno je da nas kontaktirate mailom na info@pandorashop.rs i dostavite nam sledeće podatke: 1. Ime i prezime 2. Broj inicijalne porudžbine ili broj računa 3. Šifru ili naziv proizvoda koji želite da zamenite 4. Šifru ili naziv novog proizvoda koji želite da poručite Ukoliko želite isporuku na adresu koja se razlikuje od one koja je navedena u inicijalnoj porudžbini, potrebno je poslati i sledeće podatke: 1. Ime i prezime primaoca 2. Adresa: Ulica i broj, poštanski broj, mesto 3. Kontakt telefon Nakon toga ćemo Vam poslati potvrdu da možete da pošaljete proizvod koji želite da zamenite na našu adresu: PANDORA Bulevar Kralja Aleksandra 48 11050 Beograd Prilikom vraćanja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom, neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun. Nakon što proizvod koji ste poslali pristigne na našu adresu, kreiraćemo za Vas novu porudžbinu sa zamenskim proizvodom. Ukoliko je zamenski proizvod raspoloživ, rok isporuke zamenskog proizvoda je 6 radnih dana od prispeća Vašeg povrata na našu adresu. Ukoliko željeni zamenski proizvod nije dostupan, izvršićemo povrat novca u roku od 14 dana. Ukoliko je inicijalno plaćanje izvršeno po pouzeću ili po uplatnici povrat sredstava biće izvšen na tekući račun koji kupac dostavi. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, www.pandorashop.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Zamenski proizvod može biti veće, manje ili iste cenovne vrednosti kao inicijalno poručeni proizvod. Ako je cena zamenskog proizvoda manja od cene inicijalno poručenog proizvoda, novac će Vam biti vraćen na račun ili karticu, po gorenavedenoj proceduri. Ako je cena zamenskog proizvoda veća od cene inicijalno poručenog proizvoda, razliku možete da platite isključivo gotovinom prilikom preuzimanja. Troškovi dostave povrata, kao i slanje zamenskog proizvoda su o trošku kupca. Proizvode kupljene preko www.pandorashop.rs nije moguće menjati u našim maloprodajnim objektima, već isključivo po gorenavedenoj proceduri.
Na koji način mogu da uložim reklamaciju na artikal kupljen putem webshopa?
Ukoliko ste nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od prijema pošiljke kontaktirate naš kontakt centar. Ako se na kupljenom proizvodu pojave nedostaci, pravo na reklamaciju je dve godine od datuma sa računa. Potrebno je popuniti reklamacijski obrazac i kontaktirati kontakt centar kako bi Vaš zahtev bio evidentiran. U roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovorićemo na uloženu reklamaciju i bićete obavešteni o daljem postupanju.
   

Našli ste odgovor?
NASTAVITE SA KUPOVINOM